Όραμα και Αποστολή
Όραμα του Καλειδοσκόπιου είναι να προσφέρει στην πόλη της Ελευσίνας έναν σύγχρονο και πρωτοποριακό χώρο πολιτιστικής εκπαίδευσης και δημιουργικής έκφρασης για παιδιά και ενήλικες με δράσεις και καλλιτεχνικές δραστηριότητες υψηλού επιπέδου. Με τον προσανατολισμό του προς κάθε μορφή τέχνης φιλοδοξεί να καταστεί σημαντικός αρωγός τόσο στον εκπαιδευτικό όσο και στον ψυχαγωγικό τομέα. Με τη λειτουργία του έρχεται να συμπληρώσει το τοπίο της πολιτιστικής εκπαίδευσης, αφού προσφέρει δημιουργικές δραστηριότητες σε παιδιά και ενήλικες που για πρώτη φορά λαμβάνουν χώρα στον τόπο της Ελευσίνας.
Συνεργάτες
Η αγάπη μου για την τέχνη και τα παιδιά με οδηγεί να εργαστώ εθελοντικά στην Ογκολογική μονάδα παίδων «Ελπίδα» στο κομμάτι της δημιουργικής απασχόλησης. Εκεί κατανοώ στην πράξη πόσο σημαντική είναι η αξία του παιχνιδιού, τόσο σε συναισθηματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. Αυτό με ωθεί στη διεύρυνση των γνώσεων μου με στόχο να μπορώ να βοηθώ τα παιδιά να εκφράζονται ελεύθερα σε ένα περιβάλλον που τους επιτρέπει να δημιουργούν, να προσπαθούν ξανά και ξανά χωρίς να φοβούνται ότι αξιολογούνται, ελέγχονται ή κινδυνεύουν να απορριφθούν.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε πως «το παιχνίδι είναι χαρά» [Jean Chateau]
Επαγγελματική Εμπειρία
- Χώρος Πολιτιστικής Εκπαίδευσης & Δημιουργικής Έκφρασης για παιδιά και ενήλικες “Καλειδοσκόπιο”. Ιδιοκτήτρια – Υπεύθυνη για τις δραστηριότητες και τις ψυχαγωγικές δράσεις του χώρου.
- Ογκολογική μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη «Ελπίδα». Εθελόντρια στην μη κερδοσκοπική εταιρεία “Το χαμόγελο του παιδιού” στον τομέα της δημιουργικής απασχόλησης (Σεπτέμβριος 2013- Δεκέμβριος 2015).
- Μη κερδοσκοπική οργάνωση «Δρω». Παιδαγωγός στο θερινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατασκήνωση στην πόλη (Ιούνιος 2015 – Ιούλιος 2015).
- Θεατρικό Εργαστήρι «Φτου Ξελευτερία». Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού (Σεπτέμβριος 2013 – Ιούνιος 2015).
- Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Συμμετοχή στην παράσταση «ALEXANDROS IOLAS». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Απρίλιος 2015).
- Θέατρο ΠΚ. Συμμετοχή στην παράσταση «Οικογένεια Τσιμπουκτσόγλου». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου. (Ιανουάριος 2012 – Μάρτιο 2012)
- Θέατρο Ίλισια – Ντενίση. Συμμετοχή στην παραστάση «Μαριχουάνα στοπ». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Οκτώβριος 2010 – Φεβρουάριος 2011).
- Θέατρο Αργώ. Συμμετοχή στην παράσταση «The End». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνέυτρια ρόλου (Ιανουάριος 2010 – Φεβρουάριος 2010).
- Θέατρο Αργώ. Συμμετοχή στην παράσταση «Διάγνωση Κάντυ- Κάντυ». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Μάϊος 2009).
- Θέατρο Προσκήνιο. Συμμετοχή στην παράσταση «Το κουκλόσπιτο». Βοηθός σκηνοθέτη (Οκτώβριος 2006).
- Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην παράσταση «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα». Ερμηνεύτρια ρόλου (Ιούνιος 2002).
- Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην παράσταση «Η τρέλα και οι τρελοί στο Σαίξπηρ». Ερμηνεύτρια ρόλου (Ιούνιος 2000).
- Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην δραματοποίηση του παραμυθιού «ο Τρομάρας» (Ιούλιος 2000).
- Συμμετοχή στην ταινία μικρού μήκους «Κατάληψη»
- Mega. Συμμετοχή στη σειρά «Η πολυκατοικία». Ερμηνεύτρια ρόλου (Οκτώβριος 2010).
- Mega. Συμμετοχή στη σειρά «Στο παρά πέντε». Ερμηνεύτρια ρόλου (Νοέμβριος 2007).
- ΕΤ 1. Συμμετοχή στη σειρά «Ελληνικά μονόπρακτα». Ερμηνεύτρια ρόλου (Δεκέμβριος 2006).
Εκπαίδευση
- Απόφοιτος τριετούς εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου & Θεατρικού Παιχνιδιού. Σχολείο παιχνιδιού (2013 – 2016).
- Απόφοιτος Επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή & εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, 410 ωρών. Β’ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών (2015 – 2016).
- Απόφοιτος Aνώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης. Κεντρική Σκηνή (2005 – 2008).
- Απόφοιτος Κοινωνικής Θεολογίας. Εθνικό Καποδιστριακό//Πανεπιστήμιο Αθηνών (1999 – 2003).
Σεμινάρια
- Κέντρο “Δραματοθεραπεία & Θεατρική έκφραση”. Θεωρία και πράξη στη Δραματοθεραπεία (Ιούνιος 2012).
- Θέατρο Αλλαγών. Υποκριτική με τον Δημήτρη Λιγνάδη (Απρίλιος 2003).
- Studio Δραματικής Σχολής Γ. Αρμένη. Υποκριτική με τους Γ. Αρμένη, Μ. Τζιραλίδου, Κ. Μπάρα, Π. Καρακοσταντόγλου (Σεπτέμβριος 2003 – Ιούνιος 2004).
- Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Καλλιθέας. Υποκριτική με τους Μ. Χατζηγεωργίου & την Ε. Καλλία & Αυτοσχεδιασμού & Θεατρικού Παιχνιδιού με τον Γ. Γαλάντη (Σεπτέμβριος 2000 – Ιούνιος 2003).
- Τεχνικής Παντομίμας κλόουν
- Φωνητικής με τους Γ. Φίνα, Α. Κουλουμπή, Π. Δήμα
Ξένες Γλώσσες
- Αγγλικά / First Certificate of Gambridge
- Γαλλικά / Certificat de langue Francaise
Χρήση Η/Υ
- Microsoft Windows
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
Ενδιαφέροντα
- Παρακολούθηση διαλέξεων αυτογνωσίας και αυτοβελτίωσης
- Ταξίδια – Φωτογραφία
- Θέατρο – Κινηματογράφος
Η Κατερίνα Καπετανίδη γεννήθηκε στην Ελευσίνα. Έχει σπουδάσει Ειδικός εφαρμογών διαιτητικής στο ΙΕΚ Ακμή και έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια στον τομέα της Υγείας και της Διατροφής. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και έχει πολύ καλή γνώση Microsoft Office , Excel , Word και Internet. Έχει δουλέψει ως βοηθός Φαρμακοποιού και Αισθητικός στο τμήμα των καλλυντικών, των συμπληρωμάτων διατροφής και των παραφαρμάκων. Με τις επικοινωνιακές, διοικητικές αλλά και οργανωτικές ικανότητές της έχει καταφέρει να χειρίζεται αυτόνομα και υπεύθυνα θέματα σχετικά με την οργάνωση και λειτουργία της διοίκησης του Καλειδοσκοπίου.
Η Ευτυχία Σταυράκη γεννήθηκε στα Μέγαρα το 1984. Από πολύ μικρή εξερευνούσε το μαγικό ντουλάπι του μπαμπά της που βρισκόταν πάνω απ’ το πικάπ και ήταν γεμάτο δίσκους κι ύστερα ξεκούρδιζε την κιθάρα του για να την ανακαλύψει! Γι αυτό κι όταν μεγάλωσε έγινε μουσικός. Τα πρώτα της μαθήματα στην κλασική κιθάρα τα πήρε στο ωδείο των Μεγάρων κι έπειτα τελείωσε στο ωδείο του Ελευθέριου Καλκάνη απ’ όπου πήρε το πτυχίο με δάσκαλο τον Γιάννη Θεοδώρου. Στον μουσικό της δρόμο συνάντησε τον μουσικοπαιδαγωγό Γιάννη Ψαριώτη απ’ τον οποίο διδάχτηκε την μουσικοκινητική αγωγή και με τον οποίο συνεργάστηκε σε διάφορες δράσεις. Την ίδια περίοδο συνεργάστηκε με το Σχολείο Παιχνιδιού της Μαντώς Κουρεντζή και με την αφηγήτρια παραμυθιών Παναγιώτα Κολοκυθά. Ταυτόχρονα παρακολούθησε μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας απ’ τον Κωνσταντίνο Μπαλταζάνη. Όλα αυτά τα χρόνια έως και σήμερα έχει μαθητές στην κλασική κιθάρα και τη μουσικοκινητική αγωγή με τους οποίους χαίρεται πολύ τη μουσική μέσα από τα μαθήματα και τις μουσικοθεατρικές τους παραστάσεις!
Έμαθε για την μοντεσσοριανή κοινότητα απ’ τον τελευταίο και εξαιρετικό της δάσκαλο στην κιθάρα, τον Αντρέα Στεργίου. Ο τρόπος διδασκαλίας της μέχρι τώρα συμφωνεί με τη μοντεσσοριανή φιλοσοφία πάνω στην εκπαίδευση των παιδιών και γι’ αυτό αποφάσισε να παρακολουθήσει και να ολοκληρώσει την κατάρτιση της μοντεσσοριανής νηπιαγωγού από την κυρία Ειρήνη Φαφαλιού.
Η Κωνσταντίνα Πηλιχού γεννήθηκε στον Ασπρόπυργο. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Tεχνών του Reggio Calabria Ιταλίας ,ειδικότητα στην διακοσμητική , χαρακτική και γλυπτική. Έχει εργαστεί είτε ως σκηνογράφος, είτε ως βοηθός σκηνογράφου σε θέατρα και σε αναπαλαιώσεις κτιρίων και έργων τέχνης του Reggio Calabria στην Ιταλία και ως επιμελήτρια – δημιουργός εκθέσεων και εικαστικών δρώμενων στη Πρεσβεία της Πολωνίας. Από το 2012 διδάσκει Εικαστικά στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ασπροπύργου, σε σχολεία της πρωτοβάθμιάς εκπαίδευσης, καθώς και στο κέντρο μελέτης Point Ασπροπύργου. Έργα της βρίσκονται σε Δημόσιες και Ιδιωτικές Συλλογές σε Ευρώπη και Αμερική.
Ο Άρης Σαχίνης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και είναι κάτοχος πτυχίων IC3 , Microsoft Office Specialist for Office PowerPoint, Excel, Outlook, Access και Word. Έχει άριστη γνώση σε γλώσσες προγραμματισμού : C, C#, Java, JavaScript, SQL και Python. Από το 2017 είναι Εκπαιδευτής Η/Υ στο IT Experts Κηφισιάς..
Η Μαρία μεγάλωσε στον Ασπρόπυργο και τα τελευταία οκτώ χρόνια ζει και εργάζεται στην Ελευσίνα. Σπούδασε παιδαγωγός προσχολικής αγωγής δραστηριοτήτων δημιουργίας και έκφρασης, προσχολικής αγωγής ατόμων με ειδικές ικανότητες και λογοθεραπεία σε ιδιωτικό Ι.Ε.Κ. Συνέχισε την επιμόρφωσή της πάνω στην προσχολική εκπαίδευση συμμετέχοντας ενεργά σε ημερίδες και σεμινάρια για την αγωγή της υγείας, για τον ρόλο του animateur, για το παιδί και το θέατρο και για την Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας. Στα πλαίσια της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης έχει παρακολουθήσει σεμινάριο για τις ιστορικές διαστάσεις του περιβάλλοντος στην Ελλάδα, του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς της Αττικής και σε παιδικές κατασκηνώσεις. Λατρεύει την παράδοση και ασχολείται με τον παραδοσιακό χορό από πολύ μικρή ηλικία. Έχει ταξιδέψει στο εξωτερικό και στο εσωτερικό σε παγκόσμια και τοπικά φεστιβάλ παραδοσιακού χορού. Επίσης αγαπάει την αγιογραφία, την χειροτεχνία και τις κατασκευές.
Η Κάρκα Κωνσταντίνα είναι Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στην Ελευσίνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών επιστημών και κατέχει το Advanced Professional Certificate in Diagnosis and Intervention of Specific Learning Difficulties.
Επιπρόσθετα, έχει εκπαιδευτεί στη Συστημική Ψυχοθεραπεία, η οποία αποτελεί μια επιστημονικά κατοχυρωμένη θεραπευτική προσέγγιση με εφαρμογή σε μεγάλο εύρος προβλημάτων και έχει παράδοση πολλών δεκαετιών τόσο στη Δύση, όσο και στον ελληνικό χώρο. Αυτή η ψυχοθεραπευτική προσέγγιση εφαρμόζεται σε συνεδρίες με άτομα, ζευγάρια, οικογένειες και ομάδες.
Έχει επίσης εκπαιδευτεί στην αντιμετώπιση ψυχικού τραύματος και μετατραυματικού στρες με τη μέθοδο EMDR (Eye movement desensitization and reprocessing). Το EMDR είναι μία πρωτοποριακή μέθοδος που αποτελεί περιεκτική ψυχοθεραπευτική προσέγγιση. Συνδυάζει αρμονικά πολλά επιτυχή στοιχεία από διάφορες αποτελεσματικές ψυχοθεραπευτικές προσεγγίσεις όπως: τη γνωσιακή-συμπεριφορική, τη ψυχοδυναμική, τη διαπροσωπική θεραπευτική προσέγγιση, τη βιωματική καθώς και τη σωματική ψυχοθεραπεία.
Έχει επίσης παρακολουθήσει και πιστοποιηθεί στο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Κλινική Ψυχοπαθολογία, στο Αιγινίτειο Νοσοκομείο. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας ως ψυχολόγου – ψυχοθεραπεύτριας, εργάστηκε σε πολλά κέντρα ψυχικής υγείας και ιατρεία. Εκεί, ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την αντιμετώπιση συναισθηματικών δυσκολιών παιδιών/εφήβων και ενηλίκων, με τη συμβουλευτική γονέων, ομάδες παιδιών και εφήβων και την ατομική ψυχοθεραπεία περιστατικών τοξικοεξάρτησης. Ταυτόχρονα, προσέφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε Οικοτροφεία, καθώς και σε Κέντρα Ημέρας, όπως «Συμπαράσταση Παιδιών και Οικογένειας».
Παράλληλα με το ιδιωτικό της γραφείο, διατελούσε Ψυχολόγος – Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια & Ειδική Παιδαγωγός σε κέντρα ειδικών θεραπειών. Στο πλαίσιο του συνεχούς εμπλουτισμού των γνώσεών της και με στόχο τη διαρκή ενημέρωση και κατάρτιση στον κλάδο της, παρακολουθεί πολυάριθμα σεμινάρια συνέδρια και ημερίδες.