Όραμα και Αποστολή

Όραμα του Καλειδοσκόπιου είναι να προσφέρει στην πόλη της Ελευσίνας έναν σύγχρονο και πρωτοποριακό χώρο πολιτιστικής εκπαίδευσης και δημιουργικής έκφρασης για παιδιά και ενήλικες με δράσεις και καλλιτεχνικές δραστηριότητες υψηλού επιπέδου. Με τον προσανατολισμό του προς κάθε μορφή τέχνης φιλοδοξεί να καταστεί σημαντικός αρωγός τόσο στον εκπαιδευτικό όσο και στον ψυχαγωγικό τομέα. Με τη λειτουργία του έρχεται να συμπληρώσει το τοπίο της πολιτιστικής εκπαίδευσης, αφού προσφέρει δημιουργικές δραστηριότητες σε παιδιά και ενήλικες που για πρώτη φορά λαμβάνουν χώρα στον τόπο της Ελευσίνας.

Συνεργάτες

Μυσίρη Χριστίνα
Μυσίρη ΧριστίναΗθοποιός, Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού

Η αγάπη μου για την τέχνη και τα παιδιά με οδηγεί να εργαστώ εθελοντικά στην Ογκολογική μονάδα παίδων «Ελπίδα» στο κομμάτι της δημιουργικής απασχόλησης. Εκεί κατανοώ στην πράξη πόσο σημαντική είναι η αξία του παιχνιδιού, τόσο σε συναισθηματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. Αυτό με ωθεί στη διεύρυνση των γνώσεων μου με στόχο να μπορώ να βοηθώ τα παιδιά να εκφράζονται ελεύθερα σε ένα περιβάλλον που τους επιτρέπει να δημιουργούν, να προσπαθούν ξανά και ξανά χωρίς να φοβούνται ότι αξιολογούνται, ελέγχονται ή κινδυνεύουν να απορριφθούν.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε πως «το παιχνίδι είναι χαρά» [Jean Chateau] Επαγγελματική Εμπειρία

  • Χώρος Πολιτιστικής Εκπαίδευσης & Δημιουργικής Έκφρασης για παιδιά και ενήλικες “Καλειδοσκόπιο”. Ιδιοκτήτρια – Υπεύθυνη για τις δραστηριότητες και τις ψυχαγωγικές δράσεις του χώρου.
  • Ογκολογική μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη «Ελπίδα». Εθελόντρια στην μη κερδοσκοπική εταιρεία “Το χαμόγελο του παιδιού” στον τομέα της δημιουργικής απασχόλησης (Σεπτέμβριος 2013- Δεκέμβριος 2015).
  • Μη κερδοσκοπική οργάνωση «Δρω». Παιδαγωγός στο θερινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατασκήνωση στην πόλη (Ιούνιος 2015 – Ιούλιος 2015).
  • Θεατρικό Εργαστήρι «Φτου Ξελευτερία». Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού (Σεπτέμβριος 2013 – Ιούνιος 2015).
  • Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Συμμετοχή στην παράσταση «ALEXANDROS IOLAS». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Απρίλιος 2015).
  • Θέατρο ΠΚ. Συμμετοχή στην παράσταση «Οικογένεια Τσιμπουκτσόγλου». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου. (Ιανουάριος 2012 – Μάρτιο 2012)
  • Θέατρο Ίλισια – Ντενίση. Συμμετοχή στην παραστάση «Μαριχουάνα στοπ». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Οκτώβριος 2010 – Φεβρουάριος 2011).
  • Θέατρο Αργώ. Συμμετοχή στην παράσταση «The End». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνέυτρια ρόλου (Ιανουάριος 2010 – Φεβρουάριος 2010).
  • Θέατρο Αργώ. Συμμετοχή στην παράσταση «Διάγνωση Κάντυ- Κάντυ». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Μάϊος 2009).
  • Θέατρο Προσκήνιο. Συμμετοχή στην παράσταση «Το κουκλόσπιτο». Βοηθός σκηνοθέτη (Οκτώβριος 2006).
  • Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην παράσταση «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα». Ερμηνεύτρια ρόλου (Ιούνιος 2002).
  • Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην παράσταση «Η τρέλα και οι τρελοί στο Σαίξπηρ». Ερμηνεύτρια ρόλου (Ιούνιος 2000).
  • Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην δραματοποίηση του παραμυθιού «ο Τρομάρας» (Ιούλιος 2000).
  • Συμμετοχή στην ταινία μικρού μήκους «Κατάληψη»
  • Mega. Συμμετοχή στη σειρά «Η πολυκατοικία». Ερμηνεύτρια ρόλου (Οκτώβριος 2010).
  • Mega. Συμμετοχή στη σειρά «Στο παρά πέντε». Ερμηνεύτρια ρόλου (Νοέμβριος 2007).
  • ΕΤ 1. Συμμετοχή στη σειρά «Ελληνικά μονόπρακτα». Ερμηνεύτρια ρόλου (Δεκέμβριος 2006).

Εκπαίδευση

  • Απόφοιτος τριετούς εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου & Θεατρικού Παιχνιδιού. Σχολείο παιχνιδιού (2013 – 2016).
  • Απόφοιτος Επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή & εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, 410 ωρών. Β’ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών (2015 – 2016).
  • Απόφοιτος Aνώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης. Κεντρική Σκηνή (2005 – 2008).
  • Απόφοιτος Κοινωνικής Θεολογίας. Εθνικό Καποδιστριακό//Πανεπιστήμιο Αθηνών (1999 – 2003).

Σεμινάρια

  • Κέντρο “Δραματοθεραπεία & Θεατρική έκφραση”. Θεωρία και πράξη στη Δραματοθεραπεία (Ιούνιος 2012).
  • Θέατρο Αλλαγών. Υποκριτική με τον Δημήτρη Λιγνάδη (Απρίλιος 2003).
  • Studio Δραματικής Σχολής Γ. Αρμένη. Υποκριτική με τους Γ. Αρμένη, Μ. Τζιραλίδου, Κ. Μπάρα, Π. Καρακοσταντόγλου (Σεπτέμβριος 2003 – Ιούνιος 2004).
  • Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Καλλιθέας. Υποκριτική με τους Μ. Χατζηγεωργίου & την Ε. Καλλία & Αυτοσχεδιασμού & Θεατρικού Παιχνιδιού με τον Γ. Γαλάντη (Σεπτέμβριος 2000 – Ιούνιος 2003).
  • Τεχνικής Παντομίμας κλόουν
  • Φωνητικής με τους Γ. Φίνα, Α. Κουλουμπή, Π. Δήμα

Ξένες Γλώσσες

  • Αγγλικά / First Certificate of Gambridge
  • Γαλλικά / Certificat de langue Francaise

Χρήση Η/Υ

  • Microsoft Windows
  • Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

Ενδιαφέροντα

  • Παρακολούθηση διαλέξεων αυτογνωσίας και αυτοβελτίωσης
  • Ταξίδια – Φωτογραφία
  • Θέατρο – Κινηματογράφος
Βαγγέλης Γκίνης
Βαγγέλης ΓκίνηςΦωτογράφος

Ο Βαγγέλης Γκίνης γεννήθηκε το 1984, ζει και εργάζεται στην Ελευσίνα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη φωτογραφία το 2012 (BA in Photography-Middlesex University). Έχει συμμετάσχει σε εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με φωτογραφίες και video αλλά και παρεμβάσεις στο δημόσιο χώρο. Είναι επαγγελματίας φωτογράφος και από το 2015 κάνει μαθήματα φωτογραφίας σε παιδιά κι εφήβους.

Γιώργος Γόγολος
Γιώργος ΓόγολοςΕικαστικός

Ο Γιώργος Γόγολος είναι απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών Αθήνας και της Τριετούς Σχολής Θεατρικού Παιχνιδιού και Παιδαγωγικής Θεάτρου «Σχολείο Παιχνιδιού». Τα τελευταία οκτώ χρόνια εργάζεται ως καθηγητής εικαστικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ έχει συνδιοργανώσει και συμμετάσχει σε πολυάριθμες καλλιτεχνικές και παιδαγωγικές δραστηριότητες σχετικές με τα εικαστικά και το θεατρικό παιχνίδι, σε παιδιά από 6 ως 12 ετών, καθώς και σε εφήβους.

Δέσποινα Τσαπακίδη
Δέσποινα ΤσαπακίδηΜουσικοκινητική

Η Δέσποινα Τσαπακίδη γεννήθηκε στην Τρίπολη τον Φεβρουάριο του 1978. Έχει πτυχίο στο φλάουτο στα ανώτερα θεωρητικά και τελείωσε την διετή φοίτηση στην μουσικοκινητική αγωγή Carl Orff. Συνεργάστηκε με πολλά σχολεία ωδεία και έχει συμμετάσχει σε πολλές ορχήστρες και μουσικά σύνολα. Φοίτησε σε Ι.Ε.Κ. δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά με ειδικές ανάγκες και παρακολούθησε το ετήσιο σεμινάριο ειδικής αγωγής. Έχει συνεργαστεί επίσης σαν μουσικός με παιδιά με ιδιαιτερότητες σε ομάδες και ατομικά. Από το 2009 δουλεύει και σε σχολεία ειδικής αγωγής. Εξακολουθεί να συνεργάζεται με ωδεία και πολυχώρους για παιδιά.

Χριστίνα Στουραΐτη
Χριστίνα ΣτουραΐτηΕμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού

Η Χριστίνα Στουραΐτη έχει σπουδάσει Προσχολική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2005) και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο του Εφαρμοσμένου Θεάτρου (Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Κοινότητα) στο Central School of Speech and Drama του Λονδίνου (2007). Έχει ολοκληρώσει τον τριετή κύκλο σπουδών του Εργαστηρίου Πολιτιστικής Εκπαίδευσης “Σχολείο Παιχνιδιού” στο αντικείμενο της Εμψύχωσης Θεατρικού Παιχνιδιού και της Παιδαγωγικής Θεάτρου (2011).

Από το 2009 εργάζεται σταθερά ως Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού στα εκπαιδευτικά προγράμματα και τα δημιουργικά εργαστήρια του Σχολείου Παιχνιδιού και στα αισθητηριακά εργαστήρια για πολύ μικρές ηλικίες των Εκπαιδευτηρίων Αργύρη- Λαιμού. Από το 2014 συνεργάζεται επίσης με τα Εκπαιδευτήρια ως Παιδαγωγική Σύμβουλος στο αντικείμενο της “Παρατήρησης και Ανατροφοδότησης στο Eλεύθερο Παιχνίδι” στην επιλογή των υλικών και των ερεθισμάτων.

Είναι μέλος της Ομάδας Κουκλοθεάτρου Καραμπόλα από το 2009 και παίζει σε μουσικές, κουκλοθεατρικές παραστάσεις, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τα παραδοσιακά ακούσματα, τις χειροποίητες κούκλες και τη ζωντανή μουσική.

Νότα Πλέστη
Νότα ΠλέστηΠαιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας

Η Νότα Πλέστη μεγάλωσε στην Ελευσίνα. Είναι Παιδαγωγός Προσχολικής ηλικίας από το τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Αθήνας. Επιπλέον, είναι απόφοιτη του Εθνικού Ωδείου με πτυχίο πιάνου και ανώτερων θεωρητικών. Πιστεύει στο αυθόρμητο και ελεύθερο παιχνίδι των παιδιών, ως το σπουδαιότερο εργαλείο ανάπτυξης και εξερεύνησης του κόσμου που τα περιβάλλει. Δίνει ιδιαίτερη σημασία στον εξατομικευμένο ρυθμό του κάθε παιδιού και η αγάπη της για εκείνα την οδηγεί στην ανάγκη διαμόρφωσης ενός περιβάλλοντος που πρωτίστως θα τους παρέχει συναισθηματική ασφάλεια. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την μουσικοκινητική αγωγή Carl Orff, την αναγνώριση των συναισθημάτων των παιδιών, παιδαγωγικής πιάνου, και πολλά άλλα. Έχει συνεργαστεί και συνεργάζεται με Παιδικούς σταθμούς, Καλλιτεχνικούς χώρους δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, Ωδεία και σχολεία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

[recaptcha size:compact]